پینوبیبی طی اجرای پروژه سمپلینگ محصولات خود در سطح مهد کودکها اینبار به شهر شیراز رفته و با برگزاری متمرکز ایونت خود با همراهی گروه هنری پرطرفدار پینوکیو به شکل متفاوتی ظاهر شده است.
پروژه سمپلینگ پینوبیبی در شهر شیراز که با اجرای تئاتر کودکانه و برگزاری برنامهای شاد و خاطرهانگیز برای کودکان این شهر همراه بود با استقبال فوقالعاده مردم عزیز شیراز روبرو شد. در طول این ایونت ۳ روزه، پینو بیبی محصولات خود را مستقیما به ۳۰۰۰ نفر معرفی کرد و به ارائه نمونه محصولات و مشاوره سلامتی برای مادران و پدران پرداخت. افزایش تعداد ۱۸۰۰ نفری اعضای باشگاه مشتریان پینوبیبی از مهمترین دستاوردهای پروژه سمپلینگ پینوبیبی در شهر شیراز است که هسته اصلی برنامهریزیهای بازاریابی این برند در سالهای آتی خواهد بود.
پینو بیبی با رویکرد افزایش آگاهی برند و دانش خانوادههای ایرانی در خصوص سلامتی و کیفیت بهداشت فرزندان آینده ایران در حال اجرای پروژههای متنوع در سطح کشور است.